Friday, February 10, 2012

Kahwin


Tahun ni terasa dekat jer diri aku dengan semangat kahwin ni..iye la, ni semua sebab abang kesayangan mak aku nak kahwin, tak pasal2 dengan aku sendiri dah macam tuan punye badan nak kahwin, pergi teman cari bunga hantaran, pergi ikut cari katering la bagai..huhu..and ada lagi ..kawan-kawan sekuliah pun ada yang nak kahwin, and aku pun turut rasa tempias semangat persediaan mereka nak kahwin...arghh ni yang buat aku rasa nak kahwin juga...tapi apakan daya, tak cukup syarat kahwin lagi..apa yang tak cukup nye cik minah ni..calon pasangan tak ada...so, tak boleh la kahwin lagi..hehe..Aku tumpang gembira la dengan mereka yang bakal mendirikan masjid ni..buat aku teringat kat someone yang aku tak sangka bakal juga  mendirikan masjid dalam masa terdekat ni...Alhamdulillah, itu rezeki dia, Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk dirinya dan diriku.. aku doakan dia semoga berbahagia sampai ke syurga..and aku harap pasangan ku nanti baik juga seperti dirinya..aminn =)

No comments:

Post a Comment